perjantai 2. marraskuuta 2012

02.11.2012

Onpas ollut rauhallinen perjantai. Ainakin tähän mennessä. Täällä mä istuskelen yksin Nalan (koiran) kanssa ja juon teetä ja katselen ihme ohjelmia :D
 
 
Saapahan sitten nähdä että jos tänään eksyisin vaikka jonnekin. Nyt on kyllä sellanen olo että vois vaan olla kotona ja.. ryytyä. Ihan hyvä näinkin :) Oon vissiin tulossa vanhaks ku en enää oikeen jaksa mennä minnekkään rellestämään.. :D Ei oo vaan jotenkin intoo enää. Ennen odotti aina että on viikonloppu että pääsee pitämään hauskaa, mut ei.. ei enää. Mikä on tosin hyvä, rahaahan mulla ei kasva tosiaan puussa, niin ei oo oikeen varaakaan tollaseen elämäntyyliin :)

 
Nää on varmaa mailman paras synttärilahja mitä oon saanu :D Sain nää viime vuonna Janetelta ja huh nää lämmittää mukavasti kun talvella on kylmä, näillä mä tepastelen aina kotosalla kun varpaita palelee ;) Mulla oli joskus sellaset untuvaisetkin mitkä ajattelin että on hyvät yöllä jos on kylmä varpaista, mut enhän mä niiden kanssa osaa nukkua, kun mulla on jo hirveen iso ongelma nukkua sukat jalassa. Se on jotain ihan hirveen tuntusta.. En tiiä sitten onko muillakin joku tällanen outo pakkomielle, mutta mulla on tämä.. enkä pääse siitä eroon vaikka haluisin.... Ärsyttävää kun yöllä varpaat jäässä, mut ei voi laittaa sukkia, saatika sitten jotain yötohveleita.. :D
 
 
Vähän tunnelmaa pimeisiin iltoihin :) Mä jotenki rakastan kynttilöitä tosi paljon, mitä enemmän, sitä  parempi. Niistä tulee nii tunnelmallinen ja rauhallinen olo. Kaikista parasta on syödä illalla jotain pientä naposteltavaa ja kynttilöitä siinä vieressä. :) Ja aamullakin kun on pimeetä ja pistää kynttilän aamupalapöytään niin johan kummasti piristää ja tuo hyvää mieltä :)


 
Hahaaa, tää oli itseasiassa aikalailla vitsillä otettu kuva, oli pakko laittaa niin näkee että miltä 'koti-Milena' näyttää.. :D On ollu tänää iha mamma olo, kun oon siivoillu, silittäny vaatteita, pessy pyykkejä, tehny ruokaa ja BLÖÄH. Ihan liian rankkaa.. :D Noh, nytten se sitten palkitaan rentoutumisella :)

 
Nalankin oli pakko päästä mukaan kuvaan.. :D Katseli eka ihan ihmeissään, kun mä häärään täällä ja otan kuvia ja sitten yhtäkkiä huomasin että mulla on tollanen häntäkärpänen perässä joka toljottaa kameraan koko ajan. Sulonen.. ;)
 
Joo tajusin tossa että Halloweenkin vissiin meni.. No eipä sitä suomessa muutenkaan oikein juhlita, niin en nyt tiiä että missasinko periaatteessa mitään.. Mä haluisin jonnekki missä sitä juhlitaan ihan kunnolla, olis niin siistii vaan pukeutuu ja meikkaa ittensä iha kuolleen näköseks ja  bailata. :D Sick or not? Kokemus sekin. :D
 
Mutta nyt, toteutan tuon iltapala-kynttilä-hommelin ja katselen elokuvaa :) Pitäkäähän hauskaa, saattaa olla että vielä tänään tänne tulen jotain postailemaan. :) Ajattelin että huomenna voisin tehdä jonkun meikkipostauksen, ehkä. Katsoo nyt.
 
Mutta joo, jälleen toivotan perjantait, moiks!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti