maanantai 5. marraskuuta 2012

MUST HAVE

Siis..Oon rakastunu. Ja ahdistunu.
Rakastunu kenkiin, ahdistunu rahaan kun sitä ei ole.
Mä haluun mä haluun mä haluun, haluun niin paljon kaikkii kenkiä!
 
 
Jeffrey Campbell on aina ollu mun suosikki kengissä, mutta niin.. Merkki, hinta.. KALLISTA.
Musta on tultava rikas että mä saan nämä.. Kuolailen aina kaikissa kaupoissa noita kenkiä..
Ehkä sitten kun pääsen kunnolla nyt tohon työelämään ja saan ekan palkkani niin mun kenkähyllyä koristaa yhden Jeffreyn kengät :)
Toivottavasti.

 
Ja nää! oh my lord. Saatava. Mä oon ollu koko pienen elämäni niin leopardikuosin fani kuin olla ja voi. Ja siihen kuvioon liitettynä niittejä?! Mä saan koht sydänkohtauksen. Haluun :((((

 
Ja yks mitä oon halunnu kans tosi pitkään on punaset korkkarit!
En löydä mistään täydellisen mallisia kuten nää on, tai sit jos löydän nii surprise surprise, ei oo mun kokoo :) Tai sit mul ei oo rahaa.. -.-

 
Ja nämä.. Nää on täydelliset..

 
No.. Mä vaan tosiaan elän siinä toivossa että voittaisin lotossa ja saisin nää kaikki.
Eka varmaa pitäis alkaa lottoomaan.. Kaikki aikanaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti