sunnuntai 4. marraskuuta 2012

3.11. What a great day!

Huomenet sinnekin! :) Äöö, väsyttäis vieläki nii pirusti mut pakko yrittää pysyy hereillä, kun tosiaan tätä unirytmii yritän korjata.. Eilen (tai no tänään) menin nukkuu vast joskus viidelt ku ei oikeen tullu uni.. Ei oo kovin mukavia nuo tollaset, mut ehk niistki pääsee eroo ku alkaa noi duunit. :) JA niin, pakko jakaa tää uni teidän kanssa, mä olin ihan hysteerinen kun heräsin mut sit nauroin ku huomasin ettei se oo totta :D Mä olin siin unessa kotona ja menin vessaan ja rutiininomasesti vilkasin peiliin sitten siinä ja reaktio oli sellane' WTF KÄÄK'. Mulla meinaa kasvo parta. Ja sit ku yritin häpeissäni sitä siinä sitten ajella, niin siitä ei tullu yhtää mitään, soitin mun äidille että mitä mun pitäis tehä, nii äiti totes vaa rauhassa puhelimessa et 'Joo, anna vaa olla, ei niitä saa leikattuu. Se tulee kerran kuussa, vähän niinku kuukautiset'. No sit alko mun litania siellä 'MITÄ "&¤"#&"!# TÄÄ ON' ja sitä kesti sitten pienen tovin ja sit mä heräsin. Varmaan oudoin uni taas vähään aikaan.. Ehkä mulla on vaan niin suuri pelko et must tulee parrakas nainen...?
Never..
 
 
Niin mutta eilisestä mä tulin tänne kirjottamaanki, ihan älyttömän hauska päivä :D Janette tuli hakemaan mut siinä kymmenen maissa aamulla ja siitä koukkastiin mäkkärin (shame on me) kautta Janetelle. Siinä vedettiin sit sellaset kevyet tuplajuustoateria-pirtelö-aamiaiset ja tsiisus et oli täynnä sen jälkeen. Kummatki lyllerrettii siinä sohvalla ja katottiin maailman turhimpia ohjelmia.
Ostoskanavia..
Ei siihen aikaan päivästä tuu mitään muuta, blöh. No kyl me sit onneks löydettiin joitain katottavia ohjelmia. Ei aivot ehtiny pehmetä niin paljoa ostosteeveestä.. :D ehkä..
No joo mut siinä sitten pari tuntia, kumpikin ähkytuskissaan löhöiltiin ja sit mietittiin et voi mennä elokuviin. No, elokuva alkaa 18.10 ja kello oli sillon n. 12.
Pistin siinä Janeten hiukset, meikkailtiin, juotiin kahvia, kiusattiin koiria ja sit päätettiin että mennään ABC:ltä ostamaan hiuslakkaa kun sitä ei koko asunnosta löytynyt. Siinä sitten tuskasteltiin neljässä eri jonossa, kun koko pitäjä oli päättäny sinä päivänä tulla sinne. Päästiin me sieltä onneks pois.
 
Siinä aamulöhöilyt Joikun..
 
 
..ja Luminan kanssa :) Kummatkin 6kk vanhoja siperianhuskyja, olipas vaikee sana, en ees tiiä kirjotinko oikein..

 
Siinä taas pakollinen sekoilukuva.. Se on jotenkin mulla tosi vaikeeta olla sellanen normaali ja yrittää näyttää kauniilta ku aina pitää alkaa pelleilemään kuvissa... Ehkä mä joskus opin ;)

 
Siitä sitten lähdettiin ajankuluks viemään koiruleita ulos ja kun yritin saada niistä jotain hyvää kuvaa yhdessä, niin herranjumala se voi olla vaikeeta. Tässä kaikist onnistunein kuva.. Kumpikaan ei kato kameraan. Jes.
 
 
Siinä sitten lähettiin ajelemaan Flamingoon päin ostelemaan lippuja ja etsimään parkkipaikkaa, sielläkin meinaa oli koko vantaa varmaan eilen.. Turhautuneena me ajettiin ehkä n. 6 kertaa se parkkihalli ylösalas ja 30 min päästä saatiin parkkipaikka ja juosten elokuviin :D

 
Ja tota.. niin.. Tätä ei varmaan tarvii selitellä. Meillä oli hauskaa.
 
 
Kyllä me sitten nätistikki yritettiin olla, mut sitä tosiaan kesti tän kuvan ajan.. Me ajettiin muummoassa liikenneympyrä kolme kertaa ympäri ja huudatettiin musiikkia täysillä ja kerättiin pahoja katseita. Mut välil pitää vähä.. Irrotella? :D
 
 
Tässä on vielä menomatkalta kuva. Toi taivas oli niiiiiiiiin makeen näkönen, se ei oikee näy tost kuvast, mut se näytti siltä et se olis tippumassa. Sitten se vielä oli sellane oikeen tummanmusta-harmaa-liila-punanen ja mitä kaikkee.. :D Ihan älyttömän nätti.

 
Juu siis käytiin kattoo eilen leffateattereihin tullu Looper. Ja mä rakastuin.. Mä suosittelen tota tosi paljon! Toi elokuva kertoo aikamatkustuksesta, missä tulevaisuudesta rikosjengi lähettää menneisyyten uhreja jotka pitää tappaa (koska tulevaisuudessa kuolleiden hävittäminen jälkiä jättämättä on mahdotonta). Tässä menneisyydessä on kyseinen Joe, joka sitten oman jenginsä kanssa tappaa näitä Looppeja ja yhtäkkiä törmääkin siihen että sen pitäis tappaa tulevaisuuden minänsä. Jotenkin sitten se tulevaisuuden Joe pääsee tältä menneisyyden Joelta karkuun ja siitä leffa alkaa :)
 
KÄYKÄÄ KATSOMASSA!
 
 
Siitä sitten mentiin hakemaan Janskun poikaystävä jätkäsaaresta kun hän oli ollu virossa. Siitä sitten mut heitettiinkin kotiin. Matka jätkäsaareen oli jotain aivan hirveetä, me ajetaan kehällä 120km/h ja eteen näki ehkä 2 metriä kun oli niin kova sumu. Ei mua pelottanu, ei.. Janskuki oli ehkä vähän huolissaan että mihis seuraavaks törmätään, mut oli kuiteski aivan mahtipäivä!
 
Mutta niin, mitäköhän sitä sitten tänään keksis.. Eilistä on aika vaikee päihittää näin tylsällä sunnuntailla. Ehkä mä vietän taas jonkun tylsän rauhallisen.. EIKU, tänään voisin pitää siivouspäivän. Tehä oikeen kunnon urakan. Jos jaksan..
 
HAA, siitä pitikin kertoa, mulle soitettiin tossa yks päivä, että oonko mä kiinnostunut tulla nuorten tutkimukseen. No mä siinä sitten kysyin että mitäs tää koskee, neiti vastaa ilosella äänellä 'Juu, tupakkaahan tämä! Poltatko sä?' ja joo.. kyllä poltan, yäk. Vastasin myöntävästi ja sitten hän tokaisi että 'NIIN sulla pitäisi olla kokemusta vihreestä tupakasta, onko?' vastaan siihenkin myöntävästi. Sitten musta tuntu et täl kyseisellä neidillä vinksahti joku päässä kun se alko niin kovasti onnittelemaan mua ja sanomaan että tämä tutkimus on sitten vallilassa 16.15, TERVETULOA! Kiittelin siinä sitten ja kysyin että mitäs mä tästä saan..?
Nainen vastaa 'Juu saat 50e lahjakortin joko Stockmannille, S-linjoille tai Finnkinoon'
A...Ai tä. OKEI; WOHOO. kelpaa. ;)
Mut mietityttää vaa tollane et onks tollane ees laillista pitää nuorille jotain tutkimuksia missä myös maistellaan tupakkaa? Aika.. Tyhmältä kuulostaa, kun suomestaki ollaa tekemässä savuton maa.. :D
No, what ever :p
Sinne sitten vaan maanantaina tutkiskelemaan tupakoita. Jee.
 
Nyt voisin alkaa tehä aamupalaa ja alottaa urakan. Illalla vois mennä saunaan :)
Viettäkää teki kiva sunnuntai (jos se on mahdollista, mulla ei ikinä koska vihaan sunnuntaita) ja..olkaa nätisti?
I'm out!
 
Heippa! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti