maanantai 12. marraskuuta 2012

part 2

Jaaa mikäköhän päivä tässä olisi kyseessä..Mahtaa olla perjantai :) Silloin en tehny oikeestaan mitään.. Olin vaan kotona ja join kaakaoo ja kattelin telkkaria.. :D Oon ihan hullu kaakaon suurkuluttaja.. Siis sitä menee.. Raja tulee vast sillon kun mulle alkaa tulla paha olo.. Vois jotenkin yrittää kontrolloida tuotakin asiaa.. :D
 
 
Perjantain asukokonaisuus oli mm..rento. Hiukset vaan oli. Ne vaan oli.. :D Päällä oli mun lempparineule! Tästäkin mulla piti olla teille parempi kuva mutta enpä löydäkkään sitä enää.. :D Eli siis, tumman turkoosin värinen neule, jossai on niittejä olkapäissä. Niitit ei ollu valmiina vaan mä oon mun vanhasta vyöstä repiny kaikki mahdolliset niitit irti ja tunkenu ne tuohon ;)
Love it!
Mitä mieltä te ootte muuten tästä uudesta niittivillityksestä? Hiss eller diss?
Mä oon rakastunu siihen ihan älyttömästi. Okei, mä oon aina pitäny niiteistä mut nyt oon vaan jotenkin elementissäni ku se on tullu iha kunnolla muotiin, eikä oo enää vaan sellanen 'emo' juttu.
 
Hieman valottunut, mutta..kamera..huono..
 
Tässä on sitten lauantai-aamusta. Oli jotenkin ihan hirvee pöhnä enkä tajunnu mistään mitään. Tuntu et olisin tehny kuolemaa kun oli jotenkin niin kipee olo.. No siinä sitten kävin suihkussa ja join kahvin niin eiköhän olo parantunu huomattavasti. Ja hyvä niin koska lauantaina oli myös Kirkan duunipaikan 1-vuotis synttärit. Eli sinne oli päästävä!



Lisää aamusta

No tässä sitä sitten ollaan lähtökunnossa. Mulla oli niistä synttäreistäkin kuvia, mutta en saa niitä liitettyä koneelle, mä en ymmärrä.. Tänään kaikki elektroniikka on ollu mua vastaan.. Ne tietää et mul on huono päivä.. :D No mutta.. Mentiin siis sinne Spellboundiin ja siellä oli tarjolla boolia ja pientä naposteltavaa. Illempana sitten sinne tuli Jukka and the boys esiintymään ja KYLLÄ, oli mahtavia. Soitti ihanan rauhallisia covereita esimerkiksi metallicasta ynnämuista. Ihanaa oli :)
 

 
Nämä! Siis.. oon ettiny näitä tuhat vuotta ja nyt ollaan äiteen kanssa löydetty kukkasia päähämme.. :D Noi on tollasia ei nyt niinkään suuria pinnejä millä mä yleensä pistän sitten mun niskanutturan kiinni, pirtee pieni yksityiskohta tylsässäkin kampauksessa :)

Ja minähän rakastuin näihin sitten niin paljon että nyt on ostoslistalla tällaisia mustia, tummanliiloja ja punaisia :)


Joo, niin se vissiin se isänpäiväkin meni.. Mä vietin sen mun isovanhemmilla :) Siellä oli ruokaa ja juomaa vaikka muille jakaa. Harmittaa etten nähnyt mun isää sinä päivänä kun meillä meni aikataulut vähän ristiin. Mutta, ajattelin kuiteskin tässä lähipäivinä viedä isukin vaikka elokuviin, me vietetään isänpäivää vähän myöhässä, mutta ei se oo niin justiinsa ;)
 
Ja herranjumala.. Tätä korttiä mä väkersin yli tunnin vaarille. ÄÖRGH, siis.. toi lintu on tossa päällekkäin kolme kertaa että siitä sai sellasen 3D vaikutelman, noi kaikki lehdet ja oksat piti leikellä ja liimailla ja asetella ja käännellä ja väännellä JA ALKLFS.. siis.. Mä en tee enää ikinä kolmiulotteisia kortteja, menee vaan hermo. Hyvä etten seuraavana yönä nähny painajaisia noista..
Siinä sitten hyvillä mielin yritin tuota väkerellä, myönnettäköön että ehkä hieman krapulaisena, mutta kyllä mä sen kasaan sain.. :D


Tässä sitten ruokapöydän antimia. Oli suklaamousse kakkua, oli hunajakakkua, oli keksejä ja juustoja ja kaikkea löyty. Namnam. Eipä tarvinnut enää sinä päivänä syödä.. :D Ja joo.. yleensä täydestä pöydästä otetaan kuvaa, jos halutaan kertoa jotain pöydän antimista, mutta.. mä tein poikkeuksen sääntöön ja otin kuvan jälkeenpäin. Hyvä Milena!
Ai että kun oon niin omistautunu ja mietin kunnolla että mitä mä tänne pistän. Pitää skarpata ja yrittää seuraavalla kerralla ottaa täydestä pöydästä kuva. :D
Mulle tulee aina niin myöhässä se 'AHAA, pitäis varmaan ottaa kuva'..
Damn..

Siinä sitten on hunajakakun jämät ja omenapiirakan palasia. Enjoy..

 
Siinä sitten kun oltiin saatu pöytä kunnolla tyhjäksi, niin mentiin Johannan (serkkuni) kanssa piirtelemään piirustuksia. Johannan piirustukset voitti mun 10-0..

 
Siitä isovanhemmilta mä lähdinkin sitten Louhelaan pistämään kaverille lettipidennykset päähän ja voi herranjumala että seki raasti mun aivoja huolella.. Pikkulettejä ja ompelua ja mur.. No, siinä sitten kun pari tuntia oltiin vänsklätty niiden kanssa niin oltiin valmiita ja lähdin toisen kaverin luokse ja se tulikin sitten meille yöksi siitä. Pidettiin mukava tyttöjen ilta. :)
 
Mutta mäpäs menen tästä jo nukkumaan, pitää yrittää olla virkeä huomenna ja keksiä hyvää tekemistä. ;) Hyvää viikonalkua teillekin! Later! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti