maanantai 12. marraskuuta 2012

Right now

Kai se olis nyt hyvä vetää tämä päivä pulkkaan, alkaa väsymyski jo näkyy silmistä, kuten ehkä huomaatte. Oon nyt kuumeisesti yrittäny keksii huomiselle jotai tekemistä, mut ei oo tuottanu oikeen tuloksia. Voisin vaikka soittaa sille isukille jos se lähtis mun kanssa kattomaan liikkuvia kuvia.
Ehkä.
Pakko jotain tehdä. Tai sit vaan pidän (taas vaihteeks) koti-illan ja mätäännyn täällä. Tää on niin hanurista, et mul ei oo ikin mitää tekemistä, kun kouluhommia ei olla saatu jatkettua eteenpäin, töissä mua ei tarvita ja kaikilla muilla on aina jotain.. :D ÄÖÖ, pitää alkaa tehä asialle jotain. Sillon kun ekan kerran keskeytin koulusta, niin olin ihan innoissani et jee, saa vaa olla. Ei tarvii tehä yhtään mitään. Nyt....kun oon ollu melkee vuoden poissa mistään tekemisistä, niin mä sanon ettei tää oo enää nii kovin mukavaa.. :D
 
 
 
Tästä nyt tuli tällanen valituspostaus, joskus negatiivisiakin asioita.. Mut niin. Mä en oo vieläkään saanut kämppää. Mur! Mä oon ettiny jo vuoden asuntoa, lähettäny joka hel**tin ikiseen asuntojuttuun hakemuksia ja mistään ei kuulu mitään. Mä en pidä tästä yhtään.. Kaveritki on kertonu kivoi kauhutarinoita et 'joo 27kk meni et sain asunnon' 'joo mul meni kolme vuotta ku etin sitä'. Saa mut tosi hyvälle mielelle :) Huomatkaa sarkastisuus.. Ja niin sitten vielä on nää ketkä saa niinku kahessa päivässä jonkun sossun kautta vaikka ne ei ees tarttis sitä. Nyt oon vihanen.. :D Mua ärsyttää nyt nii paljo kaikki, mul on tää päivä ollu iha hanurist. Noo, yritetään nyt..Kyllä mä sen vielä joskus saan.
Mä en haluu asuu 40 vuotiaana vielä oman äidin kanssa..
En.


Mä lähen potemaan mun kaamosmasennusta Bridget Jonesin pariin ja saatan hyvällä tuurilla nousta tuolta mutakasan pohjalta, kun huomaan et mul menee ehkä asiat paremmin kuin tuolla kyseisellä naisella.:D
 
Joo, kyllä se tästä. Toivotan hyvät yöt ja pitäkeehän hauskaa. :D öitä! :)
 
Ps. Sain vielä eukalyptus käsirasvasta silmiin tuota ihanan kirvelevää,,ajfhkjs.. joo. mä meen nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti